Door Sander Gorissen op 7 oktober 2019

Leraren helpen kinderen het beste uit zichzelf te halen

Op 5 oktober is jaarlijks de Dag van de Leraar, een dag die in dit geval vandaag (7 oktober) gevierd wordt. Want de Dag van de Leraar moet natuurlijk gevierd worden tijdens een schooldag! Daarom willen wij op deze plek, namens alle inwoners, onze leraren dankjewel zeggen.

Dankjewel dat jullie onze kinderen helpen het beste uit zichzelf naar boven te halen. Dankjewel dat jullie, ondanks volle en drukke klassen, aandacht blijven houden voor alle individuele kinderen. Jullie staan aan de basis van de toekomstige generaties, helpen hen vormen en zien kinderen langzaamaan volwassen worden. Jullie bereiden hen, hoe jong ze vaak ook pas zijn, al een beetje voor op hun toekomst.

Volg ons op Facebook!