Door Sander Gorissen op 12 juni 2019

Lodewijk Asscher presenteert boek in HuB Kerkrade

Partijleider en Tweede Kamerlid Lodewijk Asscher presenteert zijn boek Opstaan in het Lloyd Hotel op 28 juni 2019 om 12.00 uur in HuB Kerkrade.
Zijn uitgever zegt het volgende over dit boek: “In Opstaan in het Lloyd Hotel schrijft Lodewijk Asscher openhartig over zijn persoonlijke en politieke ervaringen. Hij schetst de dilemma’s waarvoor hij zich geplaatst ziet en verbindt deze aan de drijfveren die hem tot een van de meest bevlogen politici van Nederland maken.”

Op uitnodiging van de PvdA-afdelingen in de regio zal hij een toelichting geven op zijn boek en daarna ingaan op vragen vanuit de aanwezigen. Ook wordt er – met ondersteuning van Bibliotheek Kerkrade – een koppeling gelegd naar sociale thema’s zoals laaggeletterdheid.

Boekhandel Leeskunst zal eveneens aanwezig zijn bij deze bijeenkomst. Inloop start dan ook om 11.30 uur, zodat iedereen ruimschoots de gelegenheid heeft het boek te kopen en na afloop te laten signeren door Asscher. Iedereen die geïnteresseerd is in het bijwonen van deze bijeenkomst is van harte welkom, maar u wordt verzocht u aan te melden via onderstaand formulier of 06-31003321.

Aanmelden boekpresentatie Lodewijk Asscher te Kerkrade

Via dit formulier kunt u zich aanmelden voor de boekpresentatie van Lodewijk Asscher. Zo weten wij vooraf ongeveer hoeveel mensen aanwezig zullen zijn. Alvast hartelijk dank!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Sander Gorissen was raadslid voor de PvdA Kerkrade in de periode 2010-2014 en is dat sinds de afgelopen verkiezingen weer. Hij bekommert zich vooral om het thema veiligheid binnen deze commissie. Daarnaast is Sander actief voor het ombudsteam van onze afdeling.