Parkstad inzet van verkiezingen

13 maart 2021

Het is inmiddels een week na de Regiodag van de PvdA-afdelingen in Parkstad, waarin de aanpak van alle achterstanden in onze regio centraal stond.

Een actieplan dat zich richt op een aanpak van problemen met werkloosheid, onderwijs, zorg, cultuur, wonen en veiligheid tegelijk en meerjarig. Precies dat is wat onze regio nodig heeft, precies dat is wat in ons verkiezingsprogramma staat.

Een verslag van de regiodag is te vinden in De Limburger via deze link. In dat artikel is onder andere de volgende passage te vinden:

Een eerste stap is inmiddels gezet. De PvdA heeft de aanpak van armoede en kansenongelijkheid in de Parkstad tot inzet van de landelijke verkiezingen gemaakt. Als de partij aan zet komt bij de kabinetsformatie, dan is extra jarenlange hulp aan de Parkstad (vijfhonderd miljoen in twintig jaar) een van onderhandelingspunten, beloofde lijsttrekker Lilianne Ploumen zaterdag opnieuw plechtig.