Kleurwedstrijd Roos & Lo

23 maart 2022

Tijdens de campagne hebben we samen met Lorenzo Meloni een stripverhaal gemaakt waarin twee jongeren op zoek gingen naar de betekenis van gemeenteraadsverkiezingen. Deze jongeren heten Roos en Lo. Hierbij hebben we ook een kleurplaat gemaakt en daaraan is een wedstrijd gekoppeld.

Wat moet je doen?
Misschien heb je de kleurplaat al van ons gekregen. Misschien kom je ons in de komende maanden tegen en krijg je ‘m alsnog. Maar voor wie hem niet heeft en ook niet kan wachten: hier kun je hem downloaden en zelf uitprinten.
Klaar met kleuren? Maak een foto van je kleurplaat, zet die op Facebook, Instagram of Twitter (of laat hem door iemand anders daarop zetten) en deel daarbij de hashtag #roosenlo, zodat wij kunnen zien hoe mooi er in heel Kerkrade gekleurd wordt!

Wat kun je winnen?
Uit alle inzendingen worden vijf winnaars getrokken. Deze winnaars krijgen van ons naast alle eer ook een Beleef Kerkrade-cadeaubon die je kunt inleveren bij heel veel winkels in heel Kerkrade. De kleurplatenactie loopt nog in het hele voorjaar! En let op: alle kleurplaten zijn even mooi, dus iedereen maakt evenveel kans!